Madencilik Kârlı mı?


Orada tüm meşru kazananlar hakkında nasıl yazdığımı fark ettim ve kripto para madenciliğinde diğer kazanç biçimlerine karşı bir çukur düşüşünü tartışmanın zorunluluk olduğunu hissettim.
Madencilik çoğu insan için pek bir şey yapmaz - aslında, genellikle donanım maliyetleri ve vb. Gibi genel masrafları tek başına kullandığı elektriği kapsamaz.

CryptoTab gibi programları kullanmak için emilen bireyler için ne kadar acıklıdır ( Asla kullanmayın!), Sağlam bir kurulumla bile , oldukça yasal olan ancak yalnızca ek ödeme yapan BitFin madencisi (bulut ücretli reklam hizmeti) gibi elektrik yükü için ödeme yapmayan diğer kazancımdan daha azını yapar yaklaşık 0.
Bunu sadece HoneyGain için dizüstü bilgisayarım gibi bir cihazı çalıştırdığımda kullanıyorum ve HideoutTV ve Videofox'ta ücretli reklamları yaktım ve birkaç gün ara vermek istiyorum; onları gerçekten en üst düzeye çıkardığınızda ve boş / boş bir ekran bıraktığınızda size yardımcı olur.  Yanmışlarsa, ek yüklerini de örtmezler.

Cehennem için, yedek PNY GTX 980 XLR8 OCE'yi silmeye karar verdim ve taze termal bileşik uyguladım. Bu, iyi soğutulmuş bir sistemde 2-3 gün madencilik ZCash (ZEC) madenciliğinden sonra aldım ve para çekme için minimum seviyeye ulaşan ödemedir:
ZEC CB PP 1

Eh, bununla zamanımı tekrar harcamam, LOL.  Şimdi 0.4 sent değerinde çocuklar, bunu% 25 kârla doğrudan bankaya götürüyorlar. XD hahaha - Düşündüğüm BTC veya Ethereum madenciliği yapsaydım son Bitcoin yarıdan sonra kazancımın nasıl olacağını hayal edebiliyorum. Hem BTC hem de ETH madenciliği yapmak istiyorum, ancak yeni antminers veya karşılaştırmalı madenciler için maliyetler biraz dik!
Bu makalenin, yayınlandıktan sonraki ilk 3 dakika içinde yalnızca DAI'de 0.4c'den fazla yapıldığını not edeceğim. Karşılaştırma için bu nasıl?

Her gün Publish0x'te blog yazmak, çoğu için 7/24 madencilikten daha fazlasını sağlayacaktır. Hatta her gün ... ve sonra pasif gelir için seviyorum ve genellikle çok güzel her şey sert bir bedeli vardır bir dünyada olduğunu şey yapmadığı için para almak orada katı gelirliler bir önbellek var ...

Bazı kendi güç faturamızı ödemeyecek kadar şanslıyız. Yapılması gereken mantıklı ve çevre dostu bir şey olduğu için hala verimliliği hedefliyorum; PoW para birimlerinin bu nedenle raf ömrü var, ya da inanıyorum. Sürdürülebilirlik gelecek için bir gerekliliktir.

Bir yıl boyunca bu kartı 7/24 çalıştıracağımdan 1-2 Yayın0x mesajdan daha fazla para kazanacağım. 0.4ca günde bile, YIL başına geçerli değerde sadece 1.46 USD'dir. Bu iyi ama eski bir GPU ile. Şimdi fiziksel madenciyi ödemesine rağmen Litecoin'deki bir MoonLander2 USB madencisini ödemeye çalıştığınızı hayal edin. Orada bazı ciddi kötü fırsatlar var.

Her zaman ödevini yap. Ancak, burada yapmaya çalıştığım genel nokta: Yazmak ve daha fazla bahis yapmak - madencilik tuzaklarına kapılmayın!

Ya da onları aynı anda yapın, ama yine de - madencilikten neredeyse hiç bir şey yapmazsanız, içerik oluşturmaktan daha iyi olursunuz. Kazanma tekniklerini, piyasa hareketlerini, bodrumumdaki tilapia çiftliği gibi gerçekten rastgele bokları, yaptığım rastgele kripto deneylerini tartışmayı seviyorum.

Yapabilirsen, yap. Neden olmasın?
Madencilik, gerçekten eski okulu hissetmeye başlıyor - bir şekilde çekme ve çekiçten çıkma, lol.

Elbette, ciddi bir kurulum
 yapmadığınız sürece, bloglamadan daha iyi olabilirsiniz!
Blogger tarafından desteklenmektedir.